Saturday, May 21, 2011

100 days we are

Assalamualaikum..

Tak sangka kan, pejam celik pejam celik dah 100 hari kami bersama. Dahulu tidak kenal, kemudian kawan, dan sekarang pasangan. Pernah die cerita dulu dapat tawaran masok KUKTEM (sekarang UMP) untuk diploma (5 tahun lalu), tapi tolak pergi matrikulasi. Kalau tak sejak diploma lagi jodoh aku dengan die dah ada. Di sebabkan jodoh aku dengan die kuat kot, die dapat tawaran degree pulak.

So selama 2 tahun aku sekelas dengan die tapi agak jarang tegur, agak jarang bersembang, agak jarang bersemuka. Bayangkan tup2 kapel sudah~~~ hah!! tak ke pelik tu.. Semua ni pun maybe disebabkan ada beberapa perkara yang menyebabkan jadi camni.

So aku rasa maybe juga ada orang kata belakang pasal kami. Ye la kan... Sebelum aku dan die, kami masing2 ada pasangan masing2. So lebeh seratus hari yang lalu kami dikecewakan dengan pasangan sebelum ni, memang tak dijangka. Aku pun tak nak la cakap pasal kisah silam, mungkin juga salah kami sebab diorang busan.hm...

So selama seratus hari aku dengan die a.k.a #DearFutureWife. Gaduh suka duka masam manis bersama kamu, aku amat menghargai kamu sepenuh hati aku. Kalo tak percaya cube tengok perut ni, kalo buncet namanye bahagia la ni.hehehe.. Aku tahu kamu selalu merindui aku, begitu juga aku. Hanya tak reti nak tunjuk je..

Selamat ke-100 hari sayang.. I LOVE YOU SO MUCH!!! Only GOD know how i feels about you. Wait for me tomorrow, my bus depart at 4PM to gambang... =)

NotaWiraBumi:
I hope our relationship will last forever.. heaven pun bole la.. =p

2 comments:

Huda Luna said...

copy masa 99days la tuu gambar tuuuuuu

perut buncit sbb makan byk

arepin said...

kreatif okee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...