Wednesday, February 23, 2011

Wife #4 Aku Suka Tunggang

Assalamualaikum..

Ha..kali ni aku nak cerita sikit pasal wife aku yang #4(Ecece.. #1-#3 pun taktau lagi). Die ni aku jumpa masa tahun ke-2 diploma agak2 4tahun lepas dekat Sg Buloh area rumah aku. Wang hantaran dia ni agak mahal dari wife2 lain, siap berhutang bayar selama 2 tahun.huhuhu..

Pada mulanya wife #4 ni aku selalu mandikan die, biasala kalo baru2 ni kan. Mestilah kene manja selalu.hehehe.. Ade sampai satu masa tu die penah buat perangai sampai aku tak boleh pegi kelas. Damn..!!! aku giler frust masa tuh, sampai tak boleh nak study.

Aku amek keputusan untuk tinggalkan die buat seketika, so masing2 boleh tenangkan diri. Dekat seminggu tak jumpa dengan rasa rindu mula datang. Yang peliknya dah tak buat perangai dah dengan aku, terus elok camtu je. Aku baru je ingat nak pujuk2 die pasal die merajuk aritu... pelik2..

Sekarang dah hampir 4 tahun aku bersama die, perasaan sayang tu dah makin pudar. Sejak awal tahun kami balik UMP bersama-sama(Universiti Makan Petai *bak kata kawan aku) aku biarkan je die tak mandi, tak jaga die macam dulu2 kami berjumpa. Tak tahu lah kenapa sebab soal hati memang rumit tak gitu?

Beberapa hari lepas sayang tu datang balik kat aku, aku kesian tengok die sebab dah macam babi dalam kandang T_T. Dengan tahi melekat sana sini, sedeh aku tengok die, so aku pun mandikan die.

Agak lama nak mandikan sebab daki2 yang melekat susah nak hilangkan. So sekarang die dah mula cantik balik, sori sayang.. lepas ni abang janji akan jaga sayang baik2. Abang mudah lupa diri, bila abang susah sayanglah yang banyak tolong abang.
I Luv U.. ^_^ HaHaHa.. malu pulak den..

Korang nak tahu tak sapa die? jeng3~~~ ni la die..





NotaWiraBumi:
Kalau dah #4 mesti ada #1-#3 kan? Ha..tunggu je la... Wassalam..

6 comments:

mangata said...

Roses are red,
Violet are blue,
Torres was red,
now he is blue.
Credit @Obefiend

arepin said...

hahaha.. pe kne mengena bal???

Huda Luna said...

terkejut bini no 4 kena mandi

Unknown said...

oit2..mentang2 moto aku xder kat situ..

oshinz said...

yang first tu mestila si jantung hati kan?

arepin said...

@0sh!Nz d' sen0r!ta

belum taw lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...