Monday, March 7, 2011

Baju Baru UntukMu Wife #3

Assalamualaikum..
Agak lame aku tak update blog ni, ingatkan dah buat blog baru untuk diri sendiri adalah cite-cite nak tulis nak share, tapi lain pulak kan.hm..

Kali ni berkenaan Wife #3 pulak.

Die ni aku jumpa sejak dari 2nd semester lepas masok diploma dulu-dulu.erm... Kalo tak silap 4 taun lepas, sebelum jumpa Wife #4. Masa mula-mula dapat die memang aku suke giler. Mana taknya, die ada sume yang aku nak. So senang citer memang perfect la msa tu, orang kata apa? "Bergetah!!" Ha.. lebeh kurang camtu la.hehehe..

So sekarang makin lama die pun dah tak macam dulu, getah pun da kurang. So aku just gune-gune je die tapi dalam hati masih sayang die. Sekarang aku dah amek degree die masih lagi dengan aku tapi die makin comot aku tengok, tak sama cam Wife #4. Die nak pakai tatu tapi aku tak kasi, aku kasi die pakai sticker je. Ye la kan, tatu kan tak boleh, amek wuduk tak sah kot. Sticker bole buang tampal ye tak??

Sekarang sudah pun tahun akhir aku sebagai pelajar degree kat UMP ni so Wife #3 aku ni makin berisi so baju lama die pun tak muat dah, kesian aku tengok. Nak belikan baju takde duit, ye la kan student je pun. Duit put scholarship PAMA. So aku decide nak bagi die bergetah balik cam dulu-dulu, aku kumpul duit la tok die.

Ko tengok.. betapa aku sayangnye kat ko sampai sanggup belapar tok ko sayang.aduhhh.. peritnya.. hahaha..

Tup..Tup..Tup..(Skip cerita camne cari duit)

Ha..sekarang aku dah cukup duit nak beli baju Wife #3.. Nak tengok Tranformasinya??
-
-
-
-
-
-
-
-

Yang ini sebelum tranformasi









Ni lah die lepas tranformasi.










NotaWiraBumi:
Kepada yang Nak berbini 4 tu pastikanlah berduit, jangan jadi cam aku. Bini 4 tapi duit dari PAMA lagi. =,= Wassalam

6 comments:

Huda Luna said...

berminggu tunggu die tulis entry ni

T___T

bini no 3 ngade sgt
sbr je la eh
jgn asyik format die je tau

arepin said...

bia die.. asek wat prangai je.. cuci otak die tiap2 minggu..

fd said...

menangis aku tengok bini #3 kau ni

Anonymous said...

bini no 1 2 x jeles ke?

arepin said...

@selipar buruk
erk..nanes npe lk?

@Hana Lockheart
pasal tu ade kisah lain.. =)

kertasgraf said...

perghh!! kemaen baju dia.. T__T
siap LED bagai.. tak payah #wife1 #wife2, aku sendiri tengok pun dah jeles..

tapi jap. awat sampai tiap2 minggu format? gile kentang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...