Thursday, March 10, 2011

Bila Bini #2 Meragam

Assalamualaikum semua!!! ^_^

Ha..Jap lagi aku akan pulang ke bumi Sg Buloh dengan menaiki(bukan duduk atas bas) bas cap PlusLiner. So sekarang nak amek kesempatan sedikit sebelum aku balik, sebab kat umah sana susah da nak dapat tenet.

Kali ni kisah si bini #2 pulak.hm.. haih!! Susah bebenor kalo da ramai bini ni kan. Bini #2 ni kalo nak dipendekkan cite janda kawan aku, lepas dorang cerai aku amek die jadikan bini #2 aku. Dengan wang hantaran yang tidak seberapa die pun sah menjani bini #2 aku.

Dipendekkan cite lagi...

Die ni terkenal suatu ketika dahulu, dengar nama je sape tak kenal kan. Sumer kenal la gua cakap. Die ni anak kepada Steve Job. Ha..lepas dengar nama tu mesti lagi kenal la kan.

Sehari lepas die sah jadi bini aku, kawan aku penah cakap pasal perangai die ni. Tap2...Tap2.. Terus die meragam.. Demmm..memang patut la ko kene ceraikan dengan die, kalo tak kerna nama ko da lama aku reject awal-awal. Namum..(wah..macam karangan gune ayat namun) Naseb la aku ni ada pengalaman jadi doktor sendiri. So Aku operate bini aku ni sendiri.

Dengan berbekalkan ilmu didada aku buat apa yang patut untuk menyelamatkan nyawa bini aku ni. Bawah ni gamba dimana pembedahan sedang dijalankan.


Organ dalaman bini #2


Tengok..Pucat kan muke die?


Selepas pembedahan kembali sihat dah

So sekarang die telahpun kembali sihat, dengan menggunakan iOS 4.2.1 yang telah di jailbreak menggunakan Sn0wBreze 2.2.1. Oppss..Hampir terlupa, ni iPhone(3G je..) ori ok, bukan cap china.

Sekian.. ^_^

NotaWiraBumi:
#bini ni bukan mengikut bila aku jumpa, tapi ranking.hehehe..

3 comments:

apik pehe said...

tu la ko..org suh jailbreak je..tp ko wat benda len..haha..naseb bek da sihat kembali

Huda Luna said...

jgn operate dh bini no 2 tauu

arepin said...

ngh operate la ni.. demam balik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...