Tuesday, March 15, 2011

Bini #1, #DearFutureWife dan dot dot dot...

Assalamualaikum semua.. ^____^


Harini kan, kite kan, dapat surprise.hahaha.. Gedik giler!!


OK2..post sekarang ini tak lain tak bukan adalah berkenaan bini #1 ataupun dengan nama lain #DearFutureWife. Sebelum aku jumpe die kami masing2 ade pakwe makwe sendiri, tetapi kecewa dengan apa yang telah berlaku. So taknak cite pasal tu, aku nak cite pasal kami pulak.


Para blogger mesti kenal sapa die, pada mule aku pun tak tau yang die ramai kenalan. Fuhh...!! Bole dicakapkan(Saje kasi pelik ayat) aku terkejot beruk la sebab satu per satu aku kene telan fact yang die bagitau aku.


Seterusnya....



Nak ke aku cerita sikit pasal first date aku dengan die? Hmm.. tulis je la eh, korang pun macam la kisah sangat kan?HaHaHa.. Da nama pun blog aku..


Semasa first date kami, itu adalah pertama kali jumpe lepas aku dengan die declare as couple. Kiranya lepas declare 2-3 hari lepas tu baru jumpe. Ini namanya MALU. Kan2?? Kami tak pegi mana2 sangat just pegi kedai makan je. Lepas abeh makan balik.. Tamat... Simple kan.hahaha..

Our first dinner together



Okeh..Cite first date dah tamat.. Seterusnya first surprise aku buat untuk die pulak, ini pun aku kalo takde pertolongan dari kawan aku sorang ni mesti tak jadi. Nak #tag nama die sini tapi tak taw die ada blog ke tak.heh.. Peristiwa ini berlaku semasa die jumpe geng2 blogger die kat KL, nak tau cite ada kat sini. Yang pasti lepas die dapat bende ni die still tak perasan yang bende die pegang tu untuk die.heh.. Serius aku pelik nape die tak meset aku ke kol ke.Sungguh innocence kan?? Grrr..!!!

Atas tu nama aku, bawah nama die. Ni gamba die mms aku, pelikkan die tak perasan.huh.



Okeh..Next story pulak!! Ermm..Yang ni pulak pasal first time jumpe parent aku pulak.haaaa!! Kejap je kan da jumpe parent aku?? patutnya aku jumpe parent die dulu.huh.. Perkara ni sebenarnya tak dirancang pun, tap2 tap2 da jumpe abah aku pulak. Yang pasti aku suke bile die terus senyap.hahaha.. masa tu la aku boleh buli die abeh2.wakakaka!!! Jahat giler...

Plan asal nak hantar die pegi intebiu kat syarikat ape tah kat area Mont Kiara. Malam sebelum nak hantar die pegi intebiu tu aku da kaji selok belok jalan nak pegi sana. Tak pecaya korang tengok gamba bawah ni.


Ini map dari Seksyen 7 S.A nak ke tempat intebiu tu. Masa die 34 minit.


Selekoh pertama lepas.


Selekoh kedua failed. T_T


Selekoh ketiga tak jumpe

Hahaha..Kan da sesat, kalo tak sesat bukan aku la jawabnye. Terus masuk highway sprint dan terus pegi dating je.

Aku suke gamba ni, sebab apa? die berusaha untuk makan bege yang lagi besa dari mulutnya.



Hm..Ade cite lagi kot ni, yang ni last.. Betol2.. Ni last cite kat post ni, korang pun dah letih kan baca ayat merapu aku ni. Yang ni sambungan dari ape aku tulis dari atas sekali tuh.. Surprise yang secara tak langsung nak terkejut ke tak.hehehe.. Jangan mara sayang.. :p

Little Love Notes. Sapa follow twitter aku akan aku baca setiap hari 1 per 1.


Kad yang aku dapat. Isi kandungan? Imposibble to view.hehehe..

As conclusion.. Saya 'Ariffin Bin Hussin akan cube sedaya upaya saya untuk terus menyayangi awak, awak datang bila saya dalam kesusahan, keperitan dll berkaitan. Terima kasih sebab datang dalam hidup saya. ^_____________^

If you are the moon, i'll be the earth. Why not the stars? Because the moon is always surrounding the earth.


NotaWiraBumi:

Masih blur2 sape die? Dialah HudaLuna

14 comments:

Huda Luna said...

T__________________T
demm! gamba tuuu!
gambar tak berjaya makan bege yang besar tu
T______________T

heshh daddy syg oi

thanx sayang sebab dtg hidup orang

i love you!

1 bulan 4 hari and still counting with love =)

err lain kali nak bawak jumpe abah & mak tu kena prepare abes abes kalau tak nebess macam hari tu

arepin said...

Hehehe..
Mende tak plan pun nak wat cane, mmg kompem la nebes..

Luv u tu syg...!! <3

Anonymous said...

alolo...sho shweeettt..tingat lak zaman aq berbalas2 komen kt blog ngn maab dlu..ciiittt..

hope korg epi smpai ke akhir hayat..titik ^_^

Neyra Shazeyra said...

kau jaga beruang aku ni elok2. kalau tak aku cepuk kepala kau. ahahahaha

Aslina said...

aaaaaaaaaa....

sambal belacan dan timun itu sangat tempting...

ehem. jage adik angkat yg lebih tinggi SIKIT dari aku tu baik2 ye.

haha. nak jugak highlight tang sikit tu. haha...

arepin said...

mel : ececece..tringat tu..

neyra shazeyra : beruang? adeh..

Aslina : hahaha..bereh boh..

Anonymous said...

Waaahhh!! Xsangka memberku ni seorg yg jiwang rupanya. Ngehehe...
Nana gtau opie..mesti trok kena bahan nnti.. Huhu..
Semoga abg ipin kita bahagia sama cik huda luna al-sagoff.
Sowie, nana xtau nama btol dia. Ikot dr pesbuk dia jew. Heheh. :D

arepin said...

nana S : hahaha..cis..lagi die galak si tam2 tu bahan org.. xpe2..

Husna Lana said...

phewiitt abg wira ni romantik lah. ahaha. jaga akak comot+degil saya tu baik2 okeh? kalau dia nanges, chekgu pulas telinga kamu ! ngerti?

arepin said...

adek wife aku : baik!! T_T

Unknown said...

pehhh!!terus banyak komen dia sejak bersama si dia blogger femes..haha

arepin said...

apik : cait!!!

ika yunos said...

hoy madu! hahahah.
semoge berkekalan. hehe jage huda elok2

fd said...

so sweat abang ipin. eh apin.

okbai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...